laurainindia.reismee.nl

10, 9, 8, 7 ....

Met veel voorbereidingen achter de rug en nog enkele kleine praktische voor de boeg is het bijna zo ver. Over 10 dagen vertrekken Willemijn en ik voor 9 en een halve week naar India. Na enkele dagen zullen ook Lotte, Stef en Britt van verpleegkunde ons komen vergezellen.

Mijn paspoort en visum zijn in orde, alle documenten zijn ingevuld en opgestuurd, de aanvragen zijn rond en de meeste vaccinaties heb ik gehad. (daar dit laatste niet zo een aangename ervaring was.) De komende week moet ik nog 2 vaccinaties krijgen, naar de tandarts en naar de kapper gaan en nog enkele kleine boodschappen doen. Tussen dit alles in moet ik ook nog 2 examens maken maar dat zie ik wel goed komen. Ik heb dus nog enkele drukke dagen voor de boeg maar ik zie het helemaal zitten.

Nog 10 dagen, het klinkt bijna irreëel. Ik ga alles en iedereen hier enorm missen maar ik kijk ook enorm uit naar de levenservaring die me te wachten staat. Via deze weg hou ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte van mijn avonturen in India. ( indien de WiFi het toelaat.)

Veel liefs,

Laura


Reacties

Reacties

Papa

Fijn dat je deze levenservaring kan meemaken ook al moeten we je 10 weken missen. Ik ga zeker deze blog dagelijks bezoeken ????. X geniet ervan

Josje

heel veel plezier ginder. Ik ga het hier ook wat volgen. We zien elkaar zaterdag nog he ????????

Mimi Market

Ik wens je een goede reis, en een super verblijf met enorm veel leer- en persoonlijke ervaring!

Mimi Market

En nu maar wachten op foto's....:)

Tilly

Wat een fantastisch verhaal! Heel fijn om je op deze manier te kunnen volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!